szombat

Most aztán tényleg majdnem olyan vagyok, mint Tökéletes Anyu, akinek már kora reggel készen van minden házimunka. Reggel 8:30-kor már készen volt a leves, 9-re elkészült a főfogás is, OK, OK, nyilván nem marhafartő levest készítettem stíriai metélttel, de azért tőlem ez nagy szó ám. A sikerhez persze hozzájárult méhem egyszem gyümölcse, aki reggel 5:45-kor úgy döntött, hogy kezdődhet a nap.... Kissé talán tompítja tökéletességemet (cöh), hogy mindezt azért tettem, mert délelőtt szeretnék elmenni shoppingolni Mancipancival, és szerettem volna ha kész az ebéd, mire hazaérünk. Szilárd elhatározásom ugyanis, hogy idén már novemberben mindenkinek megveszem a karácsonyi ajándékot, hogy ne kelljen a nagy tömegben túlélni. Imádom a karácsonyt, imádom kitalálni hogy kinek mit és hol, de amit gyűlölök, az a rohanó és tiszta ideg emberrengeteg.

A mai célpont az Insitu, megnézném élőben ezt és különös tekintettel ezt rocksztár bátyámnak.

By the way.... Az mennyire durva, hogy a diavetítő, amit 20-25 éve fillérekért dobáltak az ember után, manapság 15 ezer forint alatt akciósan sem kapható? A legdurvább ár, amit eddig láttam az a Libriben 22.000 magyar forint.... Hát volna egy cifra megjegyzésem.... (Végül a diafilm.hu-tól vettem 14.800-ért. Ha lesz is olcsóbb bárhol, már mindegy. Mondjuk attól azért félek, hogy minőségre elég trágya lesz, de majd kiderül....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése