hétfő

Régóta tudom, hogy az ízlésem máshogy van bekötve egy kicsit. Hiába olvasom a lehúzó kritikákat az olimpiai csapat londoni formaruhájáról, nem tudok vele maximálisan együttérezni....




Tény, hogy a piros felvonulóruha erősen hajaz egy stewardess uniformisra, de az első képen zakóval szerintem teljesen jó. A fiú felvonulóruha nekem kifejezetten tetszik, bár a fenti képeken annyira nem látható jól, csak úgy, mint a lányok esőkabátja. Mondjuk azt a kokárdát igencsak átgondoltam volna, az nagyon nem kellett volna, és a felsőkön lévő betét picit partedliformájú, de nekem - így fél óra barátkozás után - már egészen bejön. Mostanában egyébként is szeretem a népi motívumokat, tudom, nagyon felkapták, de én úgy gondolom, hogy nem baj. Legalábbis az én jelenlegi ízlésemmel nagyon összetalál. Szerintem a fekete-fehér-piros kombó nagyon jó, a kalotaszegi minta szintén. (Ha valaki tudna nekem szerezni egy ilyen zakót, a hálám sokáig üldözné!)

Itt megtekinthető az első hat helyezett. Nekem talán Hampel Kataliné tetszik a legjobban, leszámítva az esőkabátját, mert azt mondjuk nem annyira értem.... A harmadik helyezett is tetszik, bár inkább utcai viseletnek. Farmer-zakó-sál? Tízből öten ilyet hordanak tavasszal meg ősszel.

A nagy felháborodást azért én egyáltalán nem értem, ilyen vélemények, mint

"Élsportolóink megszégyenítése!!!!!" "Biztos valami csókosok tervezték, mert nem igaz, hogy ez tetszik valakinek!" "Ezek a ruhák tükrözik hol van és hová tart a mai Magyarország."

Istenem..... Magyarország MIATTATOK tart itt bazmeg, akik semmit, de SEMMIT, soha nem tudtok értékelni, csak a fika meg a szar, hát én meg nektek gratulálok melegen. A negatív véleményt is meg lehet fogalmazni értelmes ember módjára! Ja, hogy az már nem megy.

Azért rengeteget elárul az ezen az oldalon található szavazás állása: Te melyik kollekciót választottad volna? 41,18% - Ezek közül egyiket sem.

No komment nektek.... Utálok "magyarozni", meg "ezért tart itt ez az ország ahol"-ozni, de ha valaki miatt itt tart ez az ország, akkor az az, aki ezt hangoztatja bármiről, BÁRMIRŐL van szó. Egy szaros, nyomorult olimpiai formaruhából kihozzák hogy azért tart itt ez az ország, ahol. Igen, azért fizetünk cseszettsok adót, és szopunk orrba-szájba a hitelekkel, mert kalotaszegi mintás lesz a formaruha. Haha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése