csütörtök

Nagyazisten....

....állatkertje.

Pár hónappal ezelőtt, amolyan "végső elkeseredés", "hátha összejön" és "legalább elütöm az időmet" címszavaktól vezérelten regisztráltam egy társkeresőn. Na meg azért is, mert ki tudja, esetleg lesz néhány kellemes randim, adj'uramisten lehet hogy megismerek egy olyan pasit, aki minimum jóképű, és esetleg értelmesen meg is tud szólalni, meg ő sem hányja el magát tőlem, szóval na, megpróbáltam.

Ah.... Bejött, de tényleg.... Komolyan, becsszó.....

Ma például ezt olvastam egy 32 éves pasi adatlapján:

"26-28 évesnél idősebb lányok, ne írjatok, mert nem motivál ez a korosztály!"

Hatalmas, mekkora arc már. Nem motiválja ez a korosztály, hát befosok! És hozzáteszi: "Kor nem számít", meg azért úgy hanyagul a végére: "Bárki levelét szívesen veszem és köszönöm mindenkinek, illetve, HA NEM ESIK NEHEZETEKRE, PONTOZZATOK IS! :)" Na és ilyenkor fordul meg a fejemben, hogy nekem mostantól ilyenek jutnak csak? Illetve nem, még ők sem, mert szigorúak a feltételek ám.

Akik meg írnak esetleg.... Istenem. Na ott tényleg mindig majdnem elsírom magam, hogy nekem mostantól frankón ez marad csak? Kopaszodó negyvenesek, sörhassal? Ennyire nem lehetek rossz nő bakker! Vagy olyanok, akik meg úgy indítanak, hogy "Szia Kedves!"

Szóval nagyon erős a gyanúm, hogy nekem innen nem lesz pasim, de megkockáztatom randim se nagyon több....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése