hétfő

Ez még a múlt héten történt, talán csütörtökön.

Akkor már javában tartott ez a hideg. Az egész fejemet sapkába-sálba bújtatva, behúzott nyakkal rohantam az irodába, ráadásul kivételesen úgy tűnt, végre, a héten először nem kések el. Akkor szembejött egy ember, vörösre fagyott kezében térképet szorongatott, megszólít, hogy tudnék-e segíteni. OK, gondoltam valamit keres. Végülis, tulajdonképpen így is volt.

Belekezdett egy eszméletlenül zavaros történetbe valami buszról ellopott táskáról és laptopról, Zala megyéről, rendőrkapitányságról és önkormányzati hivatalról, aminek a felét sem értettem, pedig szövegértésből mindig jó voltam. Közben már gyakorlatilag a villamossínre hátráltam, főleg amikor megláttam, hogy az elsőre normális külső egy kirohadt fogú, habzó nyálú embert takar. Ő közben rendkívül illedelmesen (mármint felém illedelmesen), magázódva, de egyre többet bazmegelve,majd bocsánatot kérve adta elő a történetét, szidta a rendőröket, a várost, meg ki tudja még mi mindent, félig már a hátamnak. Aztán persze jött a lényeg - egyébként tényleg nem tudom mi a bánatnak állok én meg mindig mindenkinek, ráadásul amikor érzem, hogy úgyis csak tarhálás lesz belőle, miért nem húzok el a francba egy szó nélkül - ő minden értékét letétbe nálam hagyja (haha), adjak neki pénzt, amiből hazamehet busszal. Persze megint így "Ön" meg úgy "maga", meg amúgyis keziccsókolom. Mondtam, hogy nem tudok pénzt adni neki. 

- Baz'meg a kurva anyádat! - így ő.

Hirtelen homlokomig szaladt a szemöldököm, sok mindenre számítottam, de azért egy ilyen karikás anyázásra nem. Muszáj volt röhögnöm utána, hiába no, soha nem anyáztak még le 7:57-kor. 

És persze elkéstem....

2 megjegyzés:

  1. Ugyanez a pasi, ugyanezzel a történettel 4 éve a Vásárcsarnokkal szemben szólított le, a végén ugyanígy küldött el, de még követett is!!! Annyi a különbség, hogy nem térkép volt nála, hanem azt kérdezte, hogy hol van egy térkép, ahol megkeresheti a rendőrkapitányságot. Zala megye, ellopott cucc, zavaros dolog mind stimmel. Még valami siklórepülőre, vagy ejtőernyőre emlékszem. Csellóval a hátamon futottam be egy hangszerész műhelybe a közelben.

    Megáll az ész!

    VálaszTörlés
  2. :oooooo Bef.sás hallod..... Már bocsánat. Szebben ezt most nem tudtam lereagálni.

    Viszont működőképes sztori lehet, ha már ilyen régóta ezzel tarhál. Döbbenet. :/

    VálaszTörlés