szombat

Beszállókártya - pipa
GBP - pipa

Asszem minden megvan.

Érzékenyen érint, hogy a kézipoggyászban nem lehet szempillaspirál.... Hát ez mi már? :) OK, tudok én élni nélküle, csak nehezen. :D

Egyébként nem sokon múlt, hogy ment az egész a levesbe, mert ugye Manci beteg lett, Anyuék most nem tudták vállalni hogy vigyáznak rá így betegen, ezt nem szeretném részletezni hogy miért, úgyhogy maradt az apja. Ő persze első körben közölte hogy na ő biztosan nem tudja megoldani, de megkérdezi volt anyósomat. Végülis rendben van a dolog, de azért hozzátette, hogy nagyon jó lenne, ha legközelebb időben szólnék. Mondom mégis miről? Arról hogy beteg lesz?? Jó, rendben, legközelebb előre fogok szólni legalább 3 héttel, csak hogy a szoros beosztásodba beleférjen a lányod soron kívül 3 napra.... És pontosan olyan hangon beszél, hogy csak azt nem mondja hogy "Hálás lehetsz". Mert ő még mindig ott tart hogy én akartam válni, akkor oldjam is meg egyedül. Azt még az ügyvédnél is elfelejtette a válás előtti egyeztetésnél, hogy az alapvető gond talán az volt, hogy a 10 hónapos lánya mellől, a hasadékműtétje előtt egy héttel volt szíves lefalcolni a kolleganőjével hetyegni. Én meg végigcsináltam az egészet egyedül, botsáskává fogyva persze. Ilyenkor aztán olyan kibaszottul magas lóról tud beszélni....

Azért egyébként tőle függetlenül nem kis lelkiismeret-furdalásom van emiatt az egész út miatt így. De ezt tényleg nem tudhatta előre senki, még én sem, hiába vagyok az anyja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése