hétfő

Szóval felkeltem ma, végre láz, sőt hőemelkedés nélkül.... Éééés.... Fáj a jobb fülem. De nem ám csak úgy éppenhogy, dehogyis! Úgy istenigazából, konkrétan alig hallok.

UP: Külső hallójárat gyulladás, b+! 5 éves korom óta először gézcsíkot kaptam a fülembe. Asszem kínomban röhögni tudok csak. Ja, a másik, holnap megyek dolgozni, mert a fülész az mondta ezzel nem kell itthon maradni, a háziorvos meg nem írt ki, mert ha már nincs lázam, akkor meggyógyultam, egynapos betegség meg nincs. Hahahahaha, szóval az egy dolog hogy 4 napig egy szimpla pisilésre rá kellett készülnöm úgy 15 és 45 perc között, annyira fosul voltam, a mai napot még kivehetem szabinak egészen nyugodtan, mert a doki nem ír ki még mára SEM. Hát ez nagyon nagyon vicces baszki! Nem az a bajom hogy mindenképpen táppénzen akarok lenni, akar a bánat, csak konkrétan tegnap még 37,5-tel keltem, de ez ezek szerint nem számít semmit. Hát, így megy ez, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése