vasárnap

Ez jójójó. Akár a drogról szól, akár a szerelemről, ez akkor is jó!



Üdvözlöm, érintem, nem mutatom
Nem emlékeztetem, nem kutatom
Nem zavarom, zavarom, csak figyelem
Belefeledkezem, vele utazom

Nem sürgetem, nem várom
Nem bántom, nem sajnálom
Nem sajnáltatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam

Felkavarom, felkavarodom
Megálmodom, belátom
Megkövetem, megkövetelem
Megszelídítem, megbánom

Meggyújtom, eloltom, meggyújtom, eloltom
Megoltalmazom, elragadom
Elragadtatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam

Nem suttogom, elkántálom
Megkóstolom, megkínálom
Keveredek, belehabarodom
Belefeledkezem, [már megint] vele utazom

Felismerem, feltüzelem
Megszállom, megbabonázom
Megbabonáztatom magam, magam adom
Megadom, megadom, neki megadom magam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése