vasárnap

Teszting....

Úgy bő fél évvel ezelőtt egyszer nagy unalmamban, a neten bóklászva ráakadtam a trnd oldalára. Tetszett ez a fajta marketing, meg amúgyis, ez a termékpróbálás dolog is érdekelt (hátha egyszer hozzám vágnak néhány hónapra egy ájfónt höhö - nyilván így lesz), regisztráltam. Töltögettem a felméréseket, indulgattak projektek, aztán az egyikre jelentkeztem is. Ennek keretében próbálom ki most a Magginak ezeket a serpenyős tésztás balhéit. Aztán rögtön nosztalgikus érzés fogott el, még százezer (najó 10) éve rengeteg ilyet toltam, olcsó volt, egészen jó ízű, fűszerekkel, tejföllel felturbózva meg pláne, remek főiskolás koszt a hó végén. Jesszus, szószos tészta, tényleg, miket nem eszik az ember 20 évesen.... Nomindegy.

Szóval az van, hogy vegyes érzések fűznek mindenhez, amire Maggi vagy Knorr van írva.... Élénken él még bennem, amikor elkezdtek megjelenni a piacon a zacskóslevesek, meg a smack leves, (na ez egy mekkora trágya találmány volt, de tényleg....), és mindennek pont ugyanolyan íze volt. Zacskósleves-íz. Gondoltam, hát jól van, adok egy esélyt ennek a cuccnak.

Ma kipróbáltam a csirkéset. Elsőre szimpatikusnak tűnt, hogy az ajánlott receptet követve - szerintem - elképesztő mennyiségű póréhagyma kell bele (20 deka), én meg azt imádom! Ami Gombóc Artúrnak a csoki, az nekem a hagyma, gyakorlatilag teljesen mindegy hogy milyen hagyma, jöhet bátran, bármikor, bármilyen formában. Ez semmivel sem vonzóbb tulajdonság egyébként mint a csokit szeretni, attól dagadt leszel, ettől meg büdös. Ez van. :)

Lényeg a lényeg, azt leszámítva, hogy a tészta az a fent már említett "szmekklevesből" jól ismert hullámos, tömbbe szárított/préselt/mittudoménmizett csoda, a fűszerkeverék íze rendben van, a répa is jó bele, bár frissen kóstolva nem tudtam szabadulni attól, hogy mintha ott a háttérben érezném a zacskósleves-ízt. Érdekes módon az előbb jártamban-keltemben bedobtam egy kicsit még belőle, és most már nem érzem, ez lehet hogy tudatalatti....? :) Ja, és én nem a receptben írt csirkemellből készítettem el, mert nagyon ritkán veszek, nem szeretem, combfilét használtam helyette.

Akinek nincs jól bevált serpenyős tészta receptje (mint ahogy egyébként nekem sem), annak tökéletesen használható megoldás, tényleg finom, és hamar készen van. Próbáljátok ki!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése