szombat

Amikor elkezdek ötletelni Mancinak a karácsonyi ajándékon, mindig olyan dolgot próbálok kitalálni, ami egyrészt valami nagyobb, értékesebb, mégsem a toronyóra lánccal kategória (bár tehetném....), másrészt viszony amennyire egy kisgyereknek lehet, hasznos. Tehát nem egy sétáló és ugató kutya tizenezerér', vagy  egy nyomorult plüss szőrös valami hétér', vagy ilyesmi. Nem tudom, ez biztos valami hülye elv, ami nem is feltétlenül jó, mert azért mégiscsak a gyerek vágyait illendő szem előtt tartani szülinapkor, névnapkor, és főleg persze karácsonykor. Azt sem mondanám, hogy kizárólag hasznos, fejlesztő játékai vannak, dehogy, de az egyértelműen szülőlerántó baromságokat gyűlölöm. Külön köszönetet mondanék a Minimaxnak és a reklámainak, amikor azt nézi, utána minden méregdrága sz@rt meg akar vetetni magának....

Szóval ezeken az elveken elindulva lett neki futóbringa, diavetítő, Java építő, és hasonlók.

Idén, már október körül úgy nézelődtem üzletekben és neten, raktároztam nagyon az ötleteket, infókat, és kiötlöttem azt, aminek szerintem nagyon fog örülni. Folyton az én fényképezőgépemet nyekteti, rákészül, fókuszál, exponál, mindent és mindenkit. :) De mivel az nem egy túl kézreálló darab, kompaktnál picit nagyobb bridge gép, neki picit nehéz is, arról nem is beszélve hogy én sem annyira vagyok nyugodt, amikor a kezében lóbálva mászik a kanapé tetejére - biztos onnan egész más a szoba perspektívája, még nem próbáltam. Így aztán egy gyerek fényképezőgépre gondoltam neki. Naivan azt hittem, max tizesért lehet már vállalható darabokat kapni, ami fotóz is, dizájnos is, adott esetben hercegnős is vagy hellokittys. Aha.... Azt kell mondanom, ez az egyik legnagyobb szülőlerántó kategória. A gyerek fényképezőgép. A legextrémebb az írd és mondd 25 ezer magyar forintért kapható, 640x480-as felbontású képeket készítő "valami". Ekkora fotókat az első kamerás telefonom csinált jópár éve, ráadásul mindezért a minőségért az árát minősíteni sem tudom. 
Akkor elkezdtem nézelődni a rendes kis kompakt gépek között, gondoltam ennyiért már kapok olyat, amivel akár vállalható képeket is tud csinálni esetleg. És akkor megtaláltam ezt. Utolsó darab, 15 ezerért. Vízálló, valahol azt is olvastam hogy ütésálló, de azért erre nem vennék mérget, 10 MP a kamerája. És milyen érdekes, pedig biztos hogy nem látta, mert akkor vittem haza, amikor nem volt otthon, és a ruháim mögé dugtam, amit fel sem ér, szóval azóta hogy megvettem neki, heti kétszer elmondja hogy fényképezőgépet szeretne kapni a Jézuskától. :) Ő persze azt is hozzáteszi, hogy hellokittys legyen, de azt hiszem ezt néhány matricával, vagy valami rádörzsölhető mintával igen könnyedén meg lehet oldani. :)

És ami a karácsonyt illeti, idén (szerintem) igen elegáns és szép adventi "koszorút" sikerült csinálnom, rendesen büszke vagyok magamra. :)


Nem beszélve a borospoharas gyertyatartóról csillámos dióval. 


Igen, tudom. Karácsony-freak vagyok. Elismerem és bevallom. Cs.F. vagyok, 30+ éves, karácsonyfüggő. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése