szombat

Ha egészen őszinte akarok lenni magamhoz, nem határtalan az örömöm a karácsony közeledtével. 

Pasifronton gyakorlatilag kiakasztó a helyzet, és arra jöttem rá, hogy az "egyedülálló anyuka", mint családi állapot a legveszélyesebb kategória a nős és családos férfiaknál.... Az okát nem értem, de gondolom valami olyasmi lehet, hogy viszonylag biztonságos terep, tudja hol a helye, valószínűleg egyik vagy másik oldalon átélt már ilyesmit, hiszen elvált (legyünk őszinték, a válások nagy részében szerepet játszik egy bizonyos harmadik), úgyhogy diszkrét lesz, nem hisztizik családért meg gyerekét, mint egy hajadonkisasszony (amit annyira nem értek, mert miért is ne?), ámde néha nem árt neki, ha leápolják, ugye. Az erkölcsi oldalát nem feszegetve, sejtem, eszük ágába sem jut, hogy attól még hogy valaki egyedülálló anya, nem az az élete további célja, hogy bárki kufircpartnere legyen heti 2x1 órában. A legcsodásabb az egészben, amikor a "nem", vagy a  kicsit konkrétabb "kizárt dolog" kifejezéseket képtelenek felfogni. OK, inkább elfogadni. Na nehogy már őket lepattintsa egy ilyen kis Micike, nem? 

Egyébként mocsok vagyok én is, mert rákérdeztem, hogy árulja már el mit akar tőlem? Ő találkozni akar a szabadidőnkben, én határozottan visszautasítottam, azóta csak kétszer kérdezte meg. És még nem telt el egy hét. Azt mondta el fogja mondani. Biztosan fel kell készülni a válaszra. Egyébként teljesen mindegy mit felel, pontosan tudom mit szeretne. Csupán nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy a maga kimért, merev modorán hogyan fogja megfogalmazni, hogy "Szívesen megkettyintenélek egyszer. De az se baj ha kétszer."

Azt meg már ne is kérdezzem, ugye, hogy tényleg minden pasi ezt csinálja....? Eléggé elkeserítő a jövőre nézve....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése