hétfő

Top 2012

A legjobb dalok, amiket idén rongyosra hallgattam:
- Joystix - Wasted
- Everlast - Tuesday morning
- Everlast - Gone for good
- Everlast - This kind of lonely
- Sade - By your side
- Csík zenekar - Most múlik pontosan
- Acoustix - So low city
- Quimby - Magam adom
- Amy Winehouse - You know  I'm no good
- Aretha Franklin - I say a little prayer

A legjobb könyv, amit olvastam:
Kondor Vilmos Budapest noir és Bűnös Budapest.

A "leghivatalosabb" komoly dolog idén:
Januárban elváltam, papíron is.

A legnagyobb csalódás:
Amikor februárban megtudtam, hogy terhes a barátnője.

A legnagyobb szívás:
Amikor márciusban a 15.-ei hosszú hétvégére tervezett tandemugrásom influenza miatt nem jött össze (és még utána kb másfél hónapig voltam beteg). (Persze, azon a hétvégén volt az esküvője....)

A legnagyobb "beparáztam!" érzés:
Amikor tavasszal megkaptam volna egy melót Fehérváron, de nem mertem bevállalni, ami ezzel jár.

A legnagyobb élmény:
A röpke londoni út.

A legjobb koncert:
A londoni Everlast, majd a pesti Everlast, de azért a Szabadság téri Quimby is befér a top 3-ba. Idén azt hiszem nem volt nagy, sportcsarnokos koncert.

A "legborosabb":
Cuccerék meghívására tavasztól minden hónapban mentem velük borvacsorára. Rájöttem, már ez az inkább nekem való szórakozási forma. Kinőttem a bulizásból, illetve szívesebben teszem így.

A legszívmelengetőbb:
Látni a bátyámat apaként.

A legjobb családi buli:
Az Esküvő.

A legfurább dolog, amit csináltam:
Kecskefejés.

Az első félév legjobb sorozata, amit végignéztem:
Szívek szállodája

A második félév legjobb sorozata, amit ugyan még nem néztem végig, de elkezdtem:
Dallas (a jóöreg)

A legbátrabb dolog, amit csináltam - szerintem:
Elkezdtem vezetni.

A legbátrabb dolog, amit csináltam - mások szerint:
Derékig érőből ultrarövid lett a hajam.

A legkiábrándítóbb:
Idén sem talált rám egyetlen normális, független pasi sem, így ezt az évet is egyedül zárom.

A legfontosabbak, akik idén is átrugdostak a szaron:
Anyu és a családom. A barátaim, akik ugyan nem sokan vannak, de igaziak. A teljesség igénye nélkül egy valakit szeretnék kiemelni, akivel kölcsönösen sok Szent Istvánunk "bánja" ezt a barátságot. Sokat jelent nekem hogy rábízhatom a titkaimat. Ráadásul még egy kecske csöcsét is a kezembe adta! :D Gabriellám, köszönöm! :*

Dióhéjban nagyjából ennyi volt az év. Lehetett volna jobb, az év eleje a full mélyrepülés volt azt hiszem, nem tudom hogy azóta jobb-e, vagy csak alkalmazkodtam hozzá.

Plusz:

A legcsodálatosabb dolog az életemben, még mindig, immáron ötödik éve:
Az a gyönyörű, cserfes, szúnyoglábú, fekete szemű mini-én, aki miatt értelmet nyernek a rossz napok is, a jók pedig még szebbek, és aki tartalmat adott annak az édes szónak hogy: LÁNYOM!

3 megjegyzés:

  1. ú, ezt én is elviszem alkalomadtára. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a kis összegzés, nem volt ez egy unalmas év azért. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem volt, ez tény. :) Ha az idei ilyen lesz (leszámítva néhány pontot, amit nem kell részleteznem, melyek), elégedett leszek. :)

    VálaszTörlés