hétfő

DIY....

....avagy hogyan készítsünk magunknak egy olyan kisebb, helyes kis szopórollert?

Április 22., tudniillik, a Föld napja. Aznap a kölkök az oviban ültetnek mindenfélét, vagy inkább szerintem végignézik, ahogy az óvónők ültetnek, végülis mindegy. Ahogy kell, pár héttel előtte, Minden Információk Legfontosabb Forrásán, avagy A Faliújságon megjelent egy helyes kis lista, hogy mi mindent kéretik bevinni. Muskátli, virágföld, dughagyma, paradicsompalánta, meg mittudomén még mi minden.

Gondoltam én, nagy okosan, mivel piacon sose járok, meg nem is tudnék mikor nagyon, ráadásul kertészetben sem, gyorsan bevállalom a virágföldet. Az elég kockázatmentes biznisz, bármelyik virágosnál kapható. 

Na ma kiderült, hogy jó lenne, ha egy olyan 40 liter virágföldet lennék szíves leszállítani a héten. Nem tudom, talán az ovi kiskertjét is a Maci csoport fogja feltölteni, vagy miafakk lesz???? És amúgy hogy a búsp.chába fogok ÉN 40 liter virágföldet bárhová elvinni? OK, egy valamit megsúgok: sehogy.

Tavaly is volt balkonláda, nem hinném, hogy abba semmi föld nem maradt idénre, a kert meg adott, az óvónők otthoni virágültetős bizniszét meg hadd ne én oldjam már meg.... És tényleg nem a rosszindulat beszél belőlem, csak enyhébb túlzásnak érzem ezt. (Mint ahogy azt is, hogy minden hónapban olyan mennyiségű szalvétát, folyékony szappant és budipapírt kérnek tőlünk, ami úgy 50 fő felnőttet is ellátna gond nélkül.... És amikor kiírták hogy leszünk szívesek nedves törlőkendőt is bevinni, akkor azért kissé kiakadtam már én is. De ez egy másik történet.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése