csütörtök

Múlt héten kaptam egy ilyet. Aphrodité füle, a legenda szerint bele kell suttogni a vágyott férfiú/nő nevét, és a szerelem beteljesül. Vagy valami ilyesmi, lényeg, hogy jó lesz mindenkinek. 

Manci tegnap rálelt a lakásban. "Ez mi?" Elmeséltem a fenti sztorit, azonnal csillogni kezdtek azok a fekete szemek és vagy háromszor egymás utána belesúgta a D. nevét.

Reggel, ébredés után megint kezébe fogta az asztalon felejtett kagylót. "Anya.... Szerinted a D. már szerelmes belém?"

:) Édesem....

(Csendben mondanám, ezt a kis kedvességet négygyerekes hősszerelmestől kaptam, igazán nem tudtam hová tenni, illetve hogy mit kezdjek vele. Megköszöntem illedelmesen, és félretettem azzal, hogy majd alkalomadtán belesusorgok egy nevet. Szerintem ő nem így képzelte, bár nem tudom mire alapozta ezt, no mindegy. Rég feladtam hogy megértsem, illetve nem érdekel. Egyébként gondolkodtam azon is, hogy random kiválasztok egy férfi keresztnevet, aztán várok, hátha történik valami. Mittudomén. Mi bajom lehet, nem igaz?)

Up: Oviból jöttünk el, D. valamit gonoszkodott Mancival. Felém fordul: "Hát Anya.... Ez nem vált be.... Az a kagyló...." Nagyon röhögtem. :D

1 megjegyzés:

  1. Nem mondtad neki, hogy a fiuk igy ismerkednek ebben a korban? :D *az mar mas teny, hogy kesobb is, amint a mellekelt abra mutatja... :D :S*

    VálaszTörlés