szerda

IK

Hogy engem miert nem lep meg a buzizas az "uj" Istvan, a kiraly utan...? Bar nem hinnem hogy Alfoldit is megdobbenti, barmit csinal, valaki azonnal lebuzizza. Hat.... ez is egy hozzaallas, ha mast nem tudunk mondani, legalabb buzi....

Szoval. Megneztem. Nem mondom hogy barmikor megneznem ujra, de az eredetit se lattam ket-haromnal tobbszor. Nem mondom azt sem hogy fudenagyon tetszett, mert az sem igaz.

Nagyjabol ilyenre szamitottam. Biztos voltam abban, hogy nem korhu ruhas szineszek es neptancos lanyok-fiuk lesznek a szinapdon, engem egyaltalan nem lepett meg a napszemuveg, igazan meg a Trabant meg a Merci sem. A tancosok kifejezetten tetszettek, foleg ahogy a vegere kineztek, sarosan, veresen. A zarokep meg eleg kemeny volt a ketreccel.

Igen, mas. Barkit is meglep ez? Nem hinnem. En ezt a magyarsag meg keresztenyseg megszegyenitese dolgot tuldramatizalasnak tartom, magyarnak gondolom magam, megsem erzem, hogy megszegyenitettek azert mert a taltos piros bundaban rapippantott egy orias trombitara. Abszolut varhato volt a modernizalas, es ami engem illet, abszolut betalalt, elert a mondanivalo es a parhuzam. Talan joval nyomasztobb volt az egesz hangulata, mint az eredetinek.

Amit viszont kiemelnek.... a hangok. Vagy inkabb azok hianya. Baaaaah..... A legtobb szineszt fajt hallgatni. Abban igazat adok a kozvelemenynek hogy egy rockoperaban talan nem lenne utolso szempont az enektudas. Na de Stohl, mint Koppany? Ezt korabban sem ertettem, most meg hogy lattam-hallottam, foleg nem ertem.... Az rendben, hogy Vikidalt felulmulni (vagy akarcsak megugrani a szintet) igencsak nagy falat, de hogy ez egy halvanyabb lepkefingnak felelt meg, az is biztos. Mondjuk nekem eleve nem egy ilyen nyaladek figura jut eszembe Koppanyrol, abszolut felresikerult valasztas volt a szerepre Stohl. Es allitom, hogy a darab legkinosabb jelenete volt Koppany a harom nejevel....

Mindenesetre a felhaborodas es a negativ kritika is varhato volt, azert ennyire nem kellene ezt tullihegni. Alfoldi eleve egy nagyon megoszto szemelyiseg, ugye senki nem gondolta komolyan, hogy megrendezi ugyanazt a darabot amit mar 30 eve megtettek? En nem is ertem ezt a nagy hozongest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése