péntek

Amiota megkaptam azt a bizonyos levelet, azota azon gondolkodom, mit csinaljak. Ex szerint kotelezo megjelennem a meghallgatason, a papir szerint nem, de akkor nem is szolhatok bele ertelemszeruen a dolgok menetebe. Ket napom maradt, hogy valaszoljak a feltett kerdesekre, vagy hogy ne, ebben az esetben a valasz az, hogy nem kivanok megjelenni. Kizarolag Manci miatti jo viszonyunk megorzese celjabol eroltettem volna meg magamat es vettem volna reszt ebben az egeszben. Ugyanakkor mar a feltett kerdesek megvalaszolasanal is gondjaim akadtak. "Mit ker On a birosagtol? Milyen percimen keri a hazassag ervenyteleniteset?" Na erre mit monjdak? Azt nem akartam beirni amit o allit, hogy szinleles volt, mert engedtessek meg nekem, en ezt nem hiszem el. Akkor?

Aztan ott van a meghallgatas. Egy sztorit olvastam, egyet hallottam, egyontetu velemeny hogy kinos, intim kerdesekre kellene valaszt adnom, en pedig nem akartam, hogy harom vadidegen ember tunkoljon a reg tonkrement hazassagomban.

Ma osszeszedtem magam es felhivtam az erseki birosagot. Kedves hangu nover erositette meg, hogy valoban nem kotelezo reszt vennem ebben az egeszben, ettol ugyanugy lazajlik a dolog, csak az en vallomasom hianyaban kell nekik iteletet hozni. Karom nem szarmazik belole, csak mivel beleszolasom sincs az egeszbe, lehet hogy kozben kiderul hogy valamelyikonk valami csunyasagot kovetett el a hazassagban (ezt o mondta) es akkor tiltast kap az egyhaztol, vagyis nem kothet hazassagot templomban, csak miutan tesz egy eskut hogy a kovetkezo hazassagaban az egyhaz tanitasai szerint fog elni. Hat, ezt bevallalom.... Egyebkent polgarjogi kovetkezmenye ennek az egesznek nincs nyilvan.

Szoval ennyi. Ugyhogy csinaljak, intezzek. Nekem semmi kedvem az egeszhez, raadasul az en vallomasom garantalom, hogy nem lenditene az ugyon, mert en nem fogok kamuzni. Pont.

Please, turn a page.

Es boldog szulinapot nekem. :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot!

    Mi mással? Hát velük (kisgyerekes szülőknek ez jár:-) ):
    http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70

    És ha már unalmas lenne:
    http://www.youtube.com/watch?v=ww8S0k2AzWE

    VálaszTörlés