vasárnap

- Szerintem ez egy kuki....

Persze fennhangon. Nem kis derultseget okozott harom kasszas es hat vevo koreben.
Es akkor meg sem mutatom amit ugy egy hete rajzolt. Amikor meglattam, eloszor elpirultam, majd megkerdeztem tole hogy mi az. Azt mondta hogy egy popsi, es az ember torzse. Miutan a lelkemre kototte, hogy fotozzam le es kuldjem el a batyamnak, azt is irjam le neki hogy mit abrazol, a kovetkezo valaszt kaptam: "Hahahaha. Akarhogy is magyarazod, ez egy braner."

Nem tudom mi mehet az oviban, de aggodom....

2 megjegyzés:

  1. Burgeres élményünk nekünk is van, a garnélát ugyan még nem nézte kukinak, de a középen kettévágott hamburgerre már kiabálta hangosan, hogy: SEGGHAMBURGER!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Seggburger. :D Jó marketinges szöveg szerintem! :D

    VálaszTörlés