csütörtök

Mult het szombaton egy orat keringtem a kornyeken, mire le tudtam parkolni. Az egy dolog hogy szornyen luzerul parkolok meg mindig, de meg olyat helyet se talaltam ahova nagyobb kockazatot vallalva lehetett volna beallni. Semmi. Nulla. A villanyoszloprol is autok logtak gyakorlatilag, pedig az utobbi 5 evben a parkolas a belvarosban, legalabbis a mi kornyekunkon es este, nagyon sokat javult. Mindig van hely, nem kell tukkozni, kutatni. De most lezartak egy teljes utcat, ahol szerintem 50 auto biztosan parkolna, igy aztan katasztrofa a helyzet.

Egy ora utan nagy nehezen, szerintem valaki elment, meg tudtam allni. Alig szalltam ki, megallt mellettem egy auto: "Ugye eppen most megy el...?" "Neeeem, most erkeztem." "O.... mar fel oraja parkolohelyet keresek."

Megnyugtatott hogy nem en vagyok a luzer. Vagy o is....

En megertem hogy ha felujitas van, az gaz.... Kellemetlen, kenyelmetlen. Na de ennyire megoldatlanul hagyni egy helyzetet?? Nem tudom mi segitett volna, mert nem en vagyok a polgarmester. Talan leszerzodni a fizeto parkolokkal, hogy a keruleti lakosok beallhassanak? Minden sarkon van. Mittudomen. Valami, barmi. Talaljak ki ok, ok az okosak, azert vannak ott.

Es persze ha az ember tilosban all meg, vagy szabalytalanul all meg, reggel 7:02-kor ugy cseszik ra a kerekbilincset a kocsira, hogy orom nezni.

Remelem hamarosan javul a helyzet, mert ez egy qrvanagy rohej....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése