csütörtök

És sikerült ma megszereznem ezt és ezt, és emiatt nagyon boldog vagyok. Az első két részt (Egy év Provence-ban, Örökké Provence) nagyon szerettem, az elsőt kétszer is elolvastam, viszont a harmadik kötetet már sehol nem lehet kapni. Az A-Z-ig címűt pedig látni sem láttam még. Szóval éljen a Bookline, és az antikvár rész, ahol a Még mindig...-re ráleltem.

Nagyon jó állapotban van egyébként, egyetlen dolgot leszámítva. Két oldalanként könyvjelző gyanánt behajtott sarok. Kezét törném, de komolyan. Ahogy néztem kb csak a harmincadik oldalig olvasta el, úgyhogy nem idegesít már sokáig. Töredelmesen bevallom, egyszer én is csináltam ilyet, se többet se, mert rájöttem hogy eléggé paraszt dolog.

És ha arra gondolok, hogy 2010 nyarán majdnem eljutottam ide....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése