kedd

Filmzeném

Találtam egy jópofa dolgot itt. A vinyón található 3166 db dal közül ez lett az én életem filmzenéje.

1. Főcím: Muse - Showbiz (Jó ég. :D Nagyon rossz szám.)
2. Ébredés: Roméo et Juliette - Le balcon ("Que Juliette aime Roméo" *sniff* Amúgy ezt szeretem nagyon. Bár gyerekkorom kevésbé hemzsegett az ilyen jellegű szerelmektől.)
3. Első nap az iskolában: LL Junior - Jön a kis cigány (Na ezen percek óta röhögök. Egyébként nem is emlékeztem hogy nekem van LL Juniorom.... Jaj de nem szeretem. Mondjuk tényleg voltak kis cigányok az általános sulimban.)
4. Szerelem: Sade - Smooth operator (Óóóóó igen. "Diamond lie, lover boy")
5. Veszekedés: Black-Out - Drága (Hát ennél azért vehemensebben veszekszem szerintem)
6. Szakítás: Sting - You only cross my mind in winter (Na egy olyan Sting dal, amit meg tudnám számolni hogy hányszor hallottam.)
7. Szalagavató: Jakyll&Hyde - Elnyel az élet (Azért ennyire nem volt rossz.)
8. Élet: Rolling Stones - Out of tears (Neeem, ennyire nem gáz az életem! De sajnos az tény, hogy az elmúlt 3 évem erről szól.... "I wont cry when you say goodbye")
9. Idegösszeomlás: Alexandra Burke - The silence ("I don't know when or how you're gonna make me cry" - aha, aha.)
10. Vezetés: Cypress Hill - Stoned is the way of the walk (Igen igen igen, mi más, bólogatós "ísssszáááájd" a vezetéshez.)
11. Visszatekintés: Rolling Stones - Sympathy for the devil (És még egy Stones?)
12. Előkészület (talán erre gondolt. Azért néha utálom az angolt, van ennek a kettő szónak 234 jelentése...): Don Omar - Pobre Diabla (Szegény ördög? Már hogy én? Hát.... Végülis éppen ma váltam el.)
13. Esküvő: One Republic - Good life (Töredelmesen bevallom, először hallom ezt a dalt.)
14. Gyermek születése: Bon Jovi - Blood on blood (Bár nem egészen erről szó, mégis, vér a vérrel)
15. Végső csata: Anima Sound System - Dubocska (Ezek szerint a végső harcom az egy betépett LDS vízió lesz?)
16. Halál jelenet: Muse - Resistance ("It could be wrong, but it should have been right" Ó hát ezt lazán el tudnám képzelni.)
17. Temetés: Szekeres Adrien - Forog a Föld ("Míg forog a Föld nekem" és folytatódna hogy "...de nekem már mindegy". Höhö.)
18. Vége főcím: Magna Cum Laude - Előre bocsánat Dézi (Na ez abszolúte nem talált, de hát a random már csak ilyen).

Ez nagyon szórakoztató volt! Legközelebb is megcsinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése