szombat

Azért hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esem kétségbe sokszor. Azt végképp nem gondoltam volna, hogy egy beküldött önéletrajzra már másnap reagálnak, majd a kitöltött tesztem eredményei alapján (műszaki és angol) a következő nap döntéshozó elé kerül. OK, személyes interjú nem volt, nem tudom mennyit fizetnének, tehát tulajdonképpen még semmi konkrét nincs, de azért... Félek, na. Sőt. Be vagyok sz@rva!

Néztem albérleteket is már, csak tájékozódásképpen persze....

Félek na. Hogy nehogy megbánjam. Bár ahogy Dia mondta, inkább ezt bánjam meg, mint 50 évesen azt, hogy nem tudtam elengedni ezt a lehetetlen helyzetet.

2 megjegyzés:

  1. Ne félj! Jó/jobb lesz! Nagyon sokan drukkolunk Neked, hogy boldog legyél! <3
    Várost is tervezel váltani?

    VálaszTörlés
  2. Kőszönöm, Ercsi! :) Igen, Fehérvárra költöznénk. Bár Pest közömbösebb terep lenne, de nincs segítségem, Fehérváron meg ott vannak Anyuék. Egy új munkahelynél meg azért szinte elengedhetetlen sajnos, amennyire gyerekbarátok tudnak lenni....

    VálaszTörlés