szombat

Manci már jó ideje nem alszik hétvégente nap közben, ennek általában az az eredménye, hogy este 6-7-re már minden baj, illetve minden és semmi, ami jó az rossz, ami rossz az jó, a nyafogáson és a bőgésen kívül nem nagyon képes más kommunikációs formára. Mivel én elég szar napjaimat élem a héten, úgy gondoltam akárhogy is lesz, márpedig ma ebéd után aludni fog ez a gyerek, mert én nem vagyok hajlandó este 2 órát küzdeni vele. Legalább.

Csak azt felejtettem el, hogy a fenti dolognál csak egy rosszabb van: amikor a nap közbeni alvásából felkel. Alapvetően bőgéssel indít, nagyjából háromszor küld el percenként a búsba, amit átlag 20 másodpercen belül megbán, majd indul előről, miközben folyamatosan csapkod és rugdos. De legalább az esténk viselhető lesz így, vagyis bízom benne....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése