péntek

Azért amikor úgyamúgy kérdezés nélkül, a semmiből beközli hogy "Na és a hajad mostmár mindig ilyen lesz? Kezdem megszokni, de eleinte nem tetszett.", akkor úgy visszakézből elküldeném a picsába. Helyette persze csak kurtán annyit mondtam hogy "Kurvaszar neked akkor, mert nekem viszont nagyon tetszik", de utána még sokáig morogtam magamban, mert tulajdonképpen ki kérdezte?! Mondanom kellett volna hogy "Ez mostmár mindig így lesz hogy nős vagy? Mert nekem sem tetszik."

Abba meg már inkább ne is menjünk bele, hogy ha már női hajviseletekről van szó, volna egy tippem kiével foglalkozzon.

De egyébként sem értem, hogy az én külsőmre mindig van valakinek valami elmés megjegyzése (nem jó a rövid haj szemüveggel és hasonlók). Persze, örüljek, legalább kiváltok érzelmeket.... *hurrá*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése