csütörtök

Csak emlékeztetőül, hogy otthon meghallgassam:

7 megjegyzés:

  1. készülj régi bonanzás hangzásra. :D de nekem nagyon bejön. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Ööö azt annyira nem szerettem. :)

    Remelem Tofi orul hogy kiposztoltam a videot muhahaha. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Remelem Tofi orul hogy kiposztoltam a videot muhahaha. :D" :DDDD

      (én nem véltem felfedezni a régi bonanzás hangzást, pedig én viszont azt szerettem....:$ :$)

      Törlés
    2. Bocsánat, helyesbítek, tényleg bonanzás a hangzás a linkelt verzióban. Ma a rádióban leadták 2x is ott nem ilyen hangszerelésben hallottam. :)

      Törlés
  3. Próbáltam átugrani a bejegyzést, öhöhöh. :) Na jó, ma adtam a dalnak egy esélyt, elkezdtem hallgatni, Robi csak ennyit hallott a másik szobában: "ú, de utálom, hogy én hogy utálom..." :D Ezt csak azé', mer "megszólítottál" :)) Legjobb, hogy kolléganőm a legnagyobb Ákos rajongó kb. :D Szóval mostanában már nincs hangos véleményem róla. :) Tiszteletben tartom, hogy mindenki szereti. :))

    VálaszTörlés