kedd

"Ha a férjemmel már nem megy jól a kapcsolatunk, de mégis teherbe esek tőle, akkor jó okom van feltételezni, hogy megcsalt?

B. M.: Elég ehhez egy újonnan érkezett, csinos munkatársnő, akivel még testi kapcsolatba sem került, mégis más tudatállapotba hozta a férfit. Az ilyen fantáziák akár jótékony eredményt is hozhatnak.

Dr. B. Z.: Nem biztos, hogy a férj félrelépett, de az biztos, hogy valami történt. Valami olyan inger, amely segítette a hormonok termelését".

Pf.... Most majdnem mondtam, hogy "ezt a faszságot", pedig hát mittudomén, ugye. Persze ezt nem lehet ilyen kategorikusan kijelenteni, hogy márpedig ez így van, sehogy máshogy, de azért érdekes. Na jó, ez így hétfő reggeli kezdetnek szuper volt. (Igen, tudom hogy kedd van, de nekem hétfő-fíling, mert első munkanap, és egész héten fogalmam sem lesz róla milyen nap van, de hogy fogok majd örülni pénteken, amikor azt hiszem, még csak csütörtök van!)

6 megjegyzés:

  1. ok. elolvastam kétszer... de most komolyan: MIVAAAAN???? :DDD

    VálaszTörlés
  2. Őőőőő. Mikor mi van? :D Azt nem érted amit én írtam? :D

    VálaszTörlés
  3. 4:23 AM? 6:33 AM? ALUDJATOOOOOOOOOOOK!
    Amúgy ennek a cikknek még a címe is fhasság volt, bele sem kezdtem.

    VálaszTörlés
  4. Jaj az időt nem köll nézni, valamikor kora délután történt, valami egészen más időzónát mutat ez a szar, de nem tudom beállítani, esküszöm pedig már vagy háromszor megpróbáltam. :D Ennyire pedig alapvetően nem vagyok lúzer ezekhez a dolgokhoz, de ezek után már ebben sem vagyok biztos....

    VálaszTörlés
  5. Alapvetoen, ha nem azt nezzuk, hogy TERHES LETTEM TOLE BAZDMEG, akkor meg akar igaz is. Mert ugye az a lenyeg, a terhessegtol eltekintve, hogy pl tobbet szexeltek, a ferfi jobban kivanta a nojet, pedig a kapcsolatuk mar megromlott. Az siman lehet, hogy jott valami csinos no, kivanja, de nem kaphatja meg, es az asszonyon tolti ki ugy mond. :) Szoval ezzel nincs semmi baj. A baj a terhesseggel van. :DDD

    VálaszTörlés
  6. Igen, amúgy így lett volna helyes a megközelítés, hogy a szexuális életet fellendítette, nem úgy hogy terhes lett. Az tök más téma. Persze összefügg a szexszel, nem mondom, de azért nem tökegyértelmű hogy aki szexel, az terhes lesz, ha akar, ha nem. :D

    VálaszTörlés