péntek

Paleobloggerina

Nagyjából egy hete ismét elkezdtem ezt a sokak által bírált, mások által istenített dolgot. Tavaly néhány hónapig csináltam, már annyi idő alatt is éreztem pozitív hatásait. Aztán nem is tudom miért fulladt be a dolog, azt hiszem jött az ősz, nem volt már annyi gyümölcs, zöldség, vagy kedv, ráadásul nem sikerült normális kenyérpótló kenyér receptet találnom, ami nekem végig nagyon hiányzott, úgyhogy szép lassan ezt a részét feladtam. A tehéntej helyett a zabital sokáig megmaradt, még télen is azt ittam, az hogy cukrot nagyon keveset használok, helyette mézet vagy nyírfacukrot, a mai napig megvan.

Igazából nem hinném, hogy én az a "vérmes", durva paleós lennék valaha is, sanyargatni nem szeretem magam, és azt is elismerem, hogy ahhoz túl lusta vagyok, hogy minden helyzetben megoldjam ezt a dolgot. Nagyrészt próbálom követni a mindennapokban, de nem fanatikusan, az nekem sose ment. Úgy gondolom ezzel is sokat teszek magamért, aztán később meglátjuk. Ráadásul egy 4 évest viszonylag kis eséllyel lehet tisztán paleolit kajákra szoktatni, hogy mást ne mondjak a maglisztek ízét kenyerekben, sütikben szokni kell.

Mivel a neten kismillió recept fellelhető ebből is, mint minden másból, úgy gondoltam ide gyűjtöm azokat amiket kipróbáltam és bevált, vagy szeretnék kipróbálni. Hátha más is kedvet kap, de nekem is segítség hogy egy helyen megvannak. Oldalt már a blogok közé kikerült a paleovital és Elmira paleo konyhája, ahonnan én eddig a legtöbb receptet próbáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése