szerda


Nem tartom magam a kütyük ellenségének, helyesebben őket nem gondolom az enyémnek. Nők között egészen jól elboldogulok a számítógéppel, kifejezetten bírom az okostelefonokat, gps-t, kindle-t, mittudomén. Bármit. Ha magamtól nem jövök rá, akkor, ha elolvasom a használati utasítását és megoldom abból. Elég kevés dolog fogott ki még rajtam eddig, nem arcoskodásból mondom, azért nem olyan nagy kaland ez, tudom.

Amikor egy hónapja meglett Toyci, lévén kazettás magnó van csak benne, feltétlenül be kellett szereznem valami autóban mp3 hallgatására alkalmas készüléket. Ez lett egy FM transmitter nevezetű csoda. Egy picit se aggódtam, bár elképzelésem se volt róla, hogy hogy működik (Miért is nem mondott semmit az az aprócska dolog hogy "FM"???? Passz....). De gondoltam, mit nekem, max elolvasom a leírását.

Aha. Persze.

A leírásában megtalálható hogy a >> gombbal lehet a trekket tovább léptetni, a << gombbal vissza, valamint a + gomb hangosít a - meg halkít. Ne csesszétek már meg, KOMOLYAN? Gondoltam ha ennyi rengeteg hasznos infót sikerült beleírni, akkor biztos csak rádugom a szivargyújtóra (JA! Merthogy ez benne volt ám! Hogy a szivargyújtóról működtethető FM mondulátort be kell dugni a szivargyújtóba....) és működik is, semmi egyéb tennivalóm nincs. :D Igen, én komolyan ezt hittem.

Nagyjából fél órát pöcsöltem vele, már majdnem kivágtam a kukába olyan pipa voltam, pedig éreztem hogy valahol még lennie kell egy láncszemnek, ami hiányzik. Volt.

Telefonos segítség....

FM transmitter, teeee. Vagyis! (És ímhol a jó tanács nőknek:)

Be kell állítani ezt a kis biszbaszt egy frekvenciára (lehetőleg oda, ahol nem fogható semmilyen rádióadó, mert az nyilván bezavar, ez Pesten egészen könnyű.... Ja, és mire sikerült beüzemelnem itt Pesten, Fehérváron azonnal befogtam azon a helyen a Rádió Sansz adását, ami természetesen egy vallási témájú adó, kicsit meglepődtem amikor egyszer csak Everlast helyett valami Bibliai tanítás hangzott fel....), ami frekvenciát aztán a rádióddal befogsz. Rémlik már miért FM transmitter a neve? Na. Ezért. :D (OK, nem tudom miért, de az én olvasatomban ezért.)

Azért a gyártónak üzenem, hogy ezt a fenti egy aprócska kis mondatot egészen nyugodtan elrejthetitek ám valahol a használati utasításban, mert nem mindenkinek olyan baromira egyértelmű. Példának okáért én gyors közvélemény-kutatást tartottam a lány ismerőseim között, akik még nem használtak ilyet, és nem, egyik sem tudta volna. Tudom, 6-8 fő elég szűk minta, de akkor is! :D De dögöljek meg, ha lehetne rózsaszínben kapni ilyen szart, tutira lépésről lépésre leírtak volna mindent mellé egy 24 oldalas könyvben. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése