szombat

Miutan tegnap masfel ora alatt tettem meg az egyebkent negyed oras utat az irodabol haza, egy dologban biztos voltam: penteken nem indulunk el a Velencei-tohoz. Gondoltam majd ma reggel, felkelunk koran, 7 korul meg talan rendben lesz a varos is meg az autopalya is. Ahhha.

Tarnoki lehajto elott par kilometerrel aztan bekovetkezett amitol tartottam.... A sebessegunk durva 10-12 km/orara csokkent. Szerencsenkre nem sokkal a baleset utan jartunk arra, mert 15-20 percnyi araszolas utan el is ertuk a balesetet, ahol meg sem rendor sem senki mas nem volt kint.

Egeszen addig az emberek kozlekedesi stilusarol orakat tudnek meselni. Van a "fesztbelsosavbanhalado", soha, semmi es senki kedveert nem huzodna le, meg akkor sem amikor mondjuk egy Merci terepjaro turja le, o makacsul halad 110-zel a haladosavban, olyannyira hogy vegul a kulso sav is gyorsabb nala. Ettol alapvetoen agyfaszt kapok, es en mint nem nagy rutinnal rendelkezo, raadasul noi sofor, eleg veszelyesnek is tartom. Aztan van a masik tipus, a Merci terepjaros, akit nem erdekel a nagy forgalom, o akkoris kilohetvennel akar lejutni a Balcsira, mert csak. Es mert az o autoja bezony tud kilohetvenet, szoval mindenki takarodjon elole, lehetoleg azonnal. Az sem lenne neki talan kielegito ha o kapna egy kulon savot az m7-en, es nem erdekli hogy csak Budapest lakossaganak a negyede indul el ilyenkor a magyartengerhez. Ez se jobb. Plane ugye amikor az elobbi ketto talalkozik.... Es vegul persze az, akinek talan az elete mulik azon hogy 10-re mar a Balatonnal igya az elso froccset: "leallosavbanelozo".

Es akkor minden egyes hetvegen kiderul, hogy sokan valoban nem tudnak savot valtani, eros forgalomban sem vesznek tudomast a megvaltozott forgalmi helyzetrol. Szerintem hasonlo tortent Tarnok magassagaban is.

Azert "leallosavbanelozot" szerintem erhette egy kisebb meglepi, amikor jott szembe vele a tuzolto....

Ahogy elhagytuk a balesetet, viszomt olyan tortent hogy el sem hittem. A sok auto ellenere ugy kozlekedett mindenki, mint a kisangyal. Nem kapkodott, nem tartotta fel, nem turta le, nem elozott jobbrol. No igen.... Ennek is megvan a pszichologiaja az biztos.

Mindez Kapolnasnyekig tartott, ott visszatert minden a baleset elotti medrebe.

Azert orulok hogy nem egy oraval kesobb indultunk el. Meg mindig valahol a Budaorsi uton lennenk szerintem...

2 megjegyzés:

  1. na igen... mi fél9 felé jártunk arra. meg még fél10 felé is...

    VálaszTörlés
  2. na igen... mi fél9 felé jártunk arra. meg még fél10 felé is...

    VálaszTörlés